Доколко няколко пакета изсъхнали сладки могат да се нарекат „дарение” е друг въпрос. С инвестирани около двайсет лева, Ивелин Николов и Цецка Цачева обаче си осигуриха седмици наред медийно присъствие, опитвайки се да създадат впечатление за инициативност и ангажираност към социалните проблеми на децата в неравностойно положение. Действията на начинаещите политици са изключително прозрачни и елементарни. Видно е, че въпреки насилените усмихнати физиономии на “дарителите” детските страдания и човешката мъка не са техен приоритет. Финансовите възможности на Ивелин Николов и Цецка Цачева са достатъчно големи и без никакви затруднения биха могли да дарят не двайсет лева, а хиляди.
Всичко е предизборно. Всичко е пълен фалш и поредната лъжа, реализирана с любезното съдействие на платените медии в лицето на Николай Бачовски, шеф на телевизия “Плевен Спринт”, Иванка Ватева – главен редактор на в-к “Посредник”, Ирен Томова – журналист във в-к “Посоки” и разбира се, соцофициоза “Бг Север”. Медийният комфорт за ГЕРБ обаче ще засегнем в друг материал.
Трагедията на плевенските лидери на ГЕРБ е в това, че подценяват интелекта на плевенчани. Епизодът с „дарението” е едно малко доказателство за популизма и същността на ГЕРБ Плевен. Той е изключително показателен за стила и методите на работа в тази партия, чиято популярност се гради единствено на медийни изяви.
Известна е сентенцията, че можеш да лъжеш малко хора дълго време. Можеш да лъжеш много хора, но за кратко време. Но пък не можеш да лъжеш всички хора през цялото време.
И още…”Ако с лъжа можеш да стигнеш далече, то с лъжа не можеш да се върнеш назад.”
Главоломно падащия рейтинг на ГЕРБ доказва верността на тези мисли. Може би гербаджийте трябва да се ориентират към социологическите агенции. Но със сигурност – 20 лева, няма как да стигнат.